המראה של הבית שלכם, התחזוקה שלו, כמו גם הפרקטיות שחלל המגורים מקנה, כולם קשורים באופן ישיר לתקינות מערכות המים והאינסטלציה, לכן כל כמה עשורים מומלץ לבצע תיקונים שונים, בדיקות והחלפות של מערכות המים והביוב.

אם אתם רוצים לשפץ את מערכות האינסטלציה בבית: חשוב לפנות אל קבלני שיפוצים על מנת שאלה יאבחנו את מצב הצנרות, יבצעו שלל בדיקות ויבצעו החלפה כלים סניטריים ומערכות מים בעת הצורך.

אבל מהם השלבים החשובים בשיפוץ מערכות המים? הנה כמה שלבים חשובים:

בדיקת רטיבות – חשוב לפני הכל לבצע בדיקת רטיבות בחלל האמבטיה והשירותים כמו גם במבנה, בקירות שלו ובכל מקום שבו עלולה להתפתח נזילה. איתור נזילות בצורה מקצועית, יכול להקל מאד על הדרך לאתר נזילות בבית וזאת ללא צורך של הרס מרצפות או חציבה בקירות.

בדיקת המרזבים – מלבד בדיקה והחלפה של מערכות אינסטלציה ומים, רצוי בין היתר לבצע בדיקה והחלפה של מרזבים בעת הצורך. המומחים בתחום השיפוצים יבדקו את התקינות של המרזבים (שבמידה והם אינו תקינים עלולים לגרום לנזילה), בעוד שאנשי מקצועי המומחים בשיפוץ מערכות אינסטלציה בגובה: יוכלו לבצע עבורכם החלפת מרזבים.

החלפת צינורות – מערכות מים בבניינים ישנים מובילות לעיתים רבות להעדר לחץ מים, אספת  מים חומים ועכורים, כמו גם נזילות ושאר תקלות. לכן במידה ומערכות המים במבנה ישנות: יש לבצע החלפת צנרות ומערכות מים.

החלפת כלים סניטריים – כיום ישנו מגוון רחב של כלים סניטריים שניתן להתקין בחדרי המקלחות והשירותים, בעוד שאסלה תלויה, אמבטיות מעוצבות, כיורים מיוחדים וברזים בעלי מראה ייחודי: כולם ואחרים יכולים ספק עבורכם מראה מעוצב ונעים יותר בחללי השירותים והרחצה.

בחירת חברה לשירותי ביובית – חשוב לדעת כי אחת הסיבות לתקלות במערכות המים הביוב והאינסטלציה, הינה הצטברות של לכלוך קשה, שומן ופסולת במערכת הביוב. בשל כך חשוב לבער בחברות שיכולות לספק משאית ביובית אשר יונקת את הלכלוך באמצעות צינור מיוחד, כמו גם כזה אשר מנקה באופן יסודי את הביוב באמצעות שטיפה בלחץ מים. חברות כמו רפאל ביובית  יאפשרו שירותי ביובית לכל מקום.

לסיכום, כדי לשפץ נכון ולחיות נכון, יש תמיד לחפש אחר אנשי המקצוע הטובים והיעילים ביותר בתחום השיפוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *