גם הבית שלנו זקוק ל"מתיחת פנים קוסמטית" שתפיח בו חיים מחודשים. מטבע הדברים, הבית הולך ונשחק ומאבד מחיותו – הקירות מתהדרים בכתמים, הרהיטים הולכים וצוברים שומניות, הצנרת הולכת ומחלידה וזוהי רק תחילתם של הדברים. לכן, שיפוץ רציני בבית יידרש כדי לספק לבית את החינניות שאבדה לו. הנה מספר טיפים מובחרים בנושא.

משפצים ונהנים

ראשית, חשוב שתגדירו לעצמכם את סדר הגודל הרצוי של השיפוץ – האם חשקה נפשכם לשנות את מלוא הבית או שמא אתם מעוניינים למקד את השיפוץ הרציני והמשמעותי בחללים מסוימים בבית. מומלץ להזמין קבלן שיפוצים מקצועי בכדי שזה יעריך בחשבון את מצבה של הדירה, רמת תחזוקתה ונראותה וישקלל את מלוא האפשרויות העומדות בפניו בכדי לממש את תכניותיכם.

המדריך למשפץ

השיפוצים העיקריים בחדר הבית מתבצעים בדרך כלל במטבח ובפינת הרחצה.

בקטגוריית מטבח השיפוצים יכללו את החלפת הרהיטים ומכשירי החשמל בחדשים, החלפת קרמיקה, צביעת הקירות, התקנת אי מרכזי וכן הלאה. שימו לב, במקרה שבו החלטתם להחליף את מכשירי החשמל בחדשים, חשוב מאוד להובילם לדירה רק בתום השיפוצים בכדי שלא יינזקו או יפגמו. כך למשל, הובלת מקרר בידי מוביל מקצועי תתבצע רק לאחר שתתאמו זאת מראש עם השיפוצניק שייתן את אישורו.

בפינת הרחצה נמצא את השירותים הבאים – צביעת הקירות בחומר דוחה עובש, התקנת נקודות חשמל נוספות, רכישת אמבטיה חדשה לאחר הסרת האמבטיה הקודמת תוך ניתוץ אריחי הקרמיקה וכן הלאה. במקרים רבים, ישנה האפשרות לשפץ את האמבטיה בתהליך מהיר ויעיל יותר – הלבשת אמבטיה חדשה וקטנה יותר אל תוך האמבטיה הקיימת.

במקרה זה, נחסכת עבודת השיפוץ המאסיבית וארוכת הזמן ובמקום זאת נבחר פתרון אחר, משתלם ויעיל, גם לכיס. במקרה שבו לא ניתן לשפץ את האמבטיה בשל עודף הסדקים, השברים או החלודה, מולבשת אמבטיה חדשה וקטנה יותר. כך, לאחר 3 שעות אתם יכולים ליהנות מרחיצה באמבטיה האקרילית החדשה שלכם שהיא עמידה לטווח הארוך, בטיחותית ועמידה בפני החלקה וחסינה בפני הצהבה והחלדה. שימו לב, מדובר באמבטיה קטנה יותר ועל כן תיהנו גם מחיסכון כלכלי וכן ממודעות לצריכת מים נבונה ויעילה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *