במהלך השיפוץ צצות מחשבות על החלפת חפצים שונים בבית לחפצים חדישים יותר ועדכניים. אחד הדברים השכיחים ביותר המסגרת שיפוץ דירה זה החלפת החלונות. במרבית הבתים הישנים קיימים חלונות גדולים וישנים של פעם אשר נפתחים פנימה והחוצה. על מנת לשדרג את החלונות של פעם בחלונות חדישים שיתאימו לשיפוץ שהדירה עוברת, כדאי מאוד להחליף את החלונות הגדולים והמגושמים בחלונות אלומיניום. חלונות האלומיניום משווים שיק חדיש ומיוחד לבית שלכם, כך שהם מתאימים בצורה משמעותית לחלל הבית המשופץ גם בצורתם וגם בצבעם.

איך בוחרים חלונות אלומיניום שמתאימים לנו?

על מנת לבחור את חלונות האלומיניום אשר מתאימים לצרכים האישיים שלנו ולטעמנו האישי, כדי לדעת כמה דברים חשובים. ראשית, מהו סוג החלון האלומיניום שמתאים לדירה שלכם. שנית, מהי מסגרת החלון. שלישית, האם זכוכית מרכיבה את החלון. לאחר שענינו על שלושת הפרמטרים הללו ביחד עם מתקין החלונות, נוכל להתאים  לנו חלון שיענה על הצרכים האישיים שלנו.

חברת יורו סטייל מציע ליווי אישי בבחירת חלונות אלומיניום לאתר החברה לחץ כאן

אילו סוגי חלונות אלומיניום קיימים?

מאחר שקיימים כמה סוגי חלונות אלומיניום יש להתאימם בהתאם לחלל הבית שלכם. סוגי חלונות אלומיניום כוללים:

חלונות עם פתיחת הזזה- חלונות המורכבים משתי יחידות הזזה אשר נעות על מסילה. חלון זה אינו גוזל מקום רב בעת הפתיחה, הוא מתאים לחדרי הילדים והוא בטיחותי עד מאוד וקל לשימוש.

חלונות הזזה לכיס- חלונות אלה נעים מסילה ונכנסים בתוך כיס פנימי אשר מובנה בקיר. בחלונות אלה ניתן לנצל את פתח החלון במלואו ולקבל את כמות האור והאוויר הרצויה לנו.

חלונות עם פתיחת ציר- חלונות אלה נפתחים פנימה אל תוך הבית ונעים על ציר אשר מותקן בצד. חלונות אלה מתאימים לתחים קטנים של עד 80 ס"מ, וניתן  לנקותם בחלקם החיצוני בקלות רבה.

חלונות עם פתיחת קיפ- בחלונות אלו הנעים על ציר תחתון שנפתח בשיפוע וזווית מגבלת, ניתן לקבל כניסת אור ואוויר אל תוך חלל הבית. חלונות אלה מתאימים בעיקר לחדרי האמבטיה והשירותים בהם יש צורך בחלון קטן על מנת להאיר את חלל החדר.

חלונות עם פתיחת דריי קיפ- חלונות אלה עם שני מצבי פתיחה אשר משלבים בין חלון ציר לחלון קיפ דריי. החלונות ניתנים לפתיחה בשיפוע ולפתיחה מלאה על הציר, הם חסכוניים במקום וניתן לקבל איתם אור רב ואוויר לחלל החדר.

חשוב לבחור בחברה מקצועי ואמיה כמו חברת יורו סטייל לעבודות אלומיניום.

למה דווקא להחליף במסגרת שיפוץ הדירה?

מאחר ששיפוץ הדירה הוא דבר חשוב והכרחי בדירה בטרם אנו עוברים לגור בה. חשוב שהחלפת החפצים בבית שכוללים בין היתר חלונות יהיו במסגרת השיפוץ וזאת על מנת לחסוך בזמן וכסף. כאשר אנו מבצעים שיפוץ בבית הבית משתנה לחלוטין, ומה שהתאים לדירה לפני השיפוץ לא בהכרח מתאים לאחרי השיפוץ. החלפת חלונות לחלונות אלומיניום תתאים מאוד לדירה המשופצת, ואף תעניק לבית שיק מיוחד וייחודי, מעבר ליתרונותיה הרבים שבין היתר הם עמידות לאורך זמן, חסכון במקום, כניסת אור בשפע וכניסת אוויר וכו'. מעבר לכך האחריות על חלונות האלומיניום היא לשנה וכוללת החלפת חלקים, צבע ועבודה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *