בשל העובדה כי המטבח נחשב למקום מרכזי בבית יש רצון לחדש את מראה המטבח באמצעות עבודת שיפוצים.  אם בעבר המטבח נועד אך ורק לבישול, הרי בשל תוכניות הטלוויזיה הרבות העוסקות בבישול, כיום רבים מעוניינים להכניס עניין לחלל המטבח ולבצע שיפוץ על מנת להפוך את החדר למרכזי יותר.

בין אם מדובר בשיפוץ על רקע בלאי של חומרי גלם או בשל הרצון של האנשים בבית לחדש את מראה המטבח,  חשוב מאד לבחון היבטים רבים טרם ההליך. שימו לב כי התעלמות מההיבטים השונים עשויה להוביל לתוצאה לא טובה.

אחד ההיבטים  החשובים ביותר אשר יש לבחון זה האם המטבח הנוכחי מתאים להרגלים שלכם. האם יש במטבח מקום רב לאחסון או האם הארונות במצב טוב?  האם התאורה מספיקה. במקרים של החלפת תאורה חשוב מאד למקם את התאורה מעל משטח העבודה ולהתאימה לפינת הישיבה. בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה בולטת של חיבור המטבח והסלון ולכן יש לבחור תאורה מתאימה היכולה לשפר את מצב הרוח בעת אירוח חברים או בני משפחה.

אילו פעולות יש לבצע במסגרת השיפוץ

במסגרת שיפוץ המטבח במטרה להעניק מראה חדש ורענן יותר יש להקדיש מחשבה לפעולות השונות אשר יש לבצע על מנת לקבל את התוצאה הרצויה.  מדובר בפעולות הכוללות רמת מורכבות שונה הקשורות לחלקים שונים במטבח החל מהריהוט ועד התשתיות. בין הפעולות השונות ניתן למנות:

שיפוץ ארונות : שיפוץ ארונות יוסיף לא מעט יופי למראה המטבח.

ציפוי חלקי המטבח

החלפה של אביזרי פרזול

שינוי מרחב: במסגרת הליך השיפוץ ניתן להסיר את הקירות בין המטבח לחדר האוכל.  

מה חשוב לבחון בבחירת חברת שיפוצים

במקרה של שיפוץ על מנת לשדרג את חלל המטבח, יש לבחון את העלות. במידה והעלות גבוהה יתר על המידה הרי יש להגדיר סדר עדיפויות מתאים ולשפץ את הפריטים החייבים שיפוץ ובעלי יכולת תפקוד נמוכה , זאת על מנת שהמטבח יוכל לשוב ולהיות החדר החשוב ביותר בבית.  בחירת חברה מקצועית בעלת ניסיון רב תבטיח כי המשימה תושלם בהצלחה רבה. חברה המשלבת שירות איכותי וגובה תהיה החברה המתאימה.

עם זאת, חשוב מאד לבחון את השירותים הכוללים אשר החברה מציעה. ההמלצה היא להעלות את כל הדגשים החשובים על הכתב כולל חומרי הגלם המיועדים לעבודת השיפוץ וכן כמות כוח האדם אשר תוקדש למשימה.  ההמלצה היא לא לבחון חברת שיפוצים בהתאם למחיר אלא להתייחס בכובד ראש לפרמטרים אשר הוזכרו.

ארטן בטונדה – עיצוב ברמה הגבוהה ביותר

כחלק מעבודת שיפוץ המטבח יש לשפר את איכות הבטון ולצורך כך יש לשכור מומחים בתחום. בחברת ארטן בטונדה תמצאו את המומחים בתחום לצורך פעולת שיפור ושיקום הבטון.  אם ברצונכם ליהנות מעיצוב ברמה הגבוהה ביותר, הרי ניתן להיעזר בשירותיו של הסטודיו בעת התכנון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *